اینماد چیست ؟ تاثیر اینماد در وب سایت فروشگاهی و اپ فروشگاهی
نوشته شده توسط : علی پور


اینماد چه است؟
احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که در هنگام خرید از طریق اینترنت از یک اینترنت‌وبسایت یا این که یک نرم افزار، به اعتبار و امنیت آن کسب و فعالیت شک وتردید کرده‌باشید طراحی سایت در مشهد و از خرید صرف حیث نمائید؛ علامت اعتماد الکترونیکی دقیقا برای برطرف کردن همین ایراد به‌وجود آمده تا شما تحت عنوان مشتری یک کسب و فعالیت بتوانید با اطمینان بیشتری در فضای آنلاین خرید انجام بدهید، و تحت عنوان یک کسب‌و‌عمل الکترونیکی نیز بتوانید به استفاده کننده خویش اطمینان موردنیاز را برای داشتن یک خرید امن را بدهید. اینماد یا این که آرم اعتماد الکترونیکی با غرض قانونمند کردن و چارچوب دهی به عمل کسب و فعالیت‌های اینترنتی، منحصرا به وسیله راس گسترش تجارت الکترونیکی پایین تیم‌ی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به کسب و کارهایی که در فضای آنلاین عمل دارا‌هستند، داده می شود. به ذکر معمولی‌خیس، اینماد برای تولید شم اعتماد مشتری به کسب و شغل های اینترنتی به وجود آمده میباشد. در پی ‌ی مقاله بیشتر به توضیح در امر علامت اعتماد الکترونیکی و مزیت‌های آن برای اینترنت‌وبسایت‌ها و اپ‌ها میپردازیم.

 

غرض اینماد چه می‌باشد؟
همانگونه که پیشتر گفته شد، مقصود اینماد قانونمند‌کردن، چارچوب‌دهی به کار، احراز نام و نشان و صلاحیت و ساماندهی کسب و عمل‌های اینترنتی است. در‌این مراحل به صورت کلی دو مشخصه‌ آیتم آنالیز قرار می گیرد: درگاه (سایت) و احراز نام‌و‌نشان و صلاحیت صاحب و مالک که میتواند فرد حقوقی یا این که واقعی باشد. به واسطه‌ی قانونمند شدن کسب و شغل های فضای مجازی، اعتماد و اطمینان مشتری و استفاده کننده نیز به‌وجود می آید و با ارتقا اعتماد، خرید‌های اینترنتی و تراکنش‌ها در فضای کسب و شغل های اینترنتی بالا می‌رود.

 

ستاره های جانور بر نشانه اعتماد الکترونیکی
ستاره‌های آرم اعتماد نشانگر اعتبار و کیفیت کسب‌و‌فعالیت مجازی می باشند. تعداد ستاره‌های بیشتر نشان دهنده‌ی اعتبار و امنیت بیشتر کسب‌و‌عمل و همت بهتر اینترنت‌وب سایت یا این که برنامه میباشد.

علامت اعتماد الکترونیکی موقت: نشانه موقت برای سرعت بخشیدن به مراحل‌ی دریافت علامت میباشد و دست کم ترازو‌های طراحی وب فروشگاهی آیتم تحلیل قرار میگیرد.

علامت اعتماد الکترونیکی تک ستاره: پس از به چنگ آوردن آرم اعتماد موقت، روند دریافت نشانه اعتکاد همیشگی ابتدا می شود و بعداز آنکه ضوابط و قوانین راس بسط و تجارت الکترونیکی بر روی کسب‌و‌عمل تقاضاکننده اجرا شد و گزینه تایید سازمان مربوطه قرار گرفت، به زمان دو سال سند آرم الکترونیکی به کسب‌و‌عمل مجازی متبوع داده می شود.

آرم اعتماد الکترونیکی دو ستاره: این علامت نیز تا حدی متعددی قوانینی شبیه به نشانه اعتماد الکترونیکی تک ستاره را دارااست، با این تفاوت که کسب و عمل متبوع ملزم به نصب سند امنیت SSL است، براین اساس انتقال داده ها میان وبسایت و مرورگر استفاده کننده خصوصا در مرحله پرداخت، با امنیت بیشتری انجام پذیرد.

 

مزیت های اینماد برای وب سایت یا این که نرم‌افزار فروشگاهی
دارای اعتبار شدن وب سایت
با به چنگ آوردن آرم اعتماد الکترونیکی، کسب و فعالیت شما وجه ‌ی رسمی به خویش گرفته و از دید اعتبار در جایگاه‌ی کسب و شغل های اینترنتی تثبیت گردیده و دارای اعتبار قرار میگیرد.

 

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: